Meta រឹតបន្តឹងច្បាប់ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ដើម្បីទប់ស្កាត់ការបោកប្រាស់ផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ ដែលសំដៅលើប្រជាជនអូស្ត្រាលី
ប្រភព៖ Reuters
បរទេស៖ ម្ចាស់កម្មវិធី Instagram និង Facebook គឺ Meta Platforms (META.O) បាននិយាយកាលពីថ្ងៃចន្ទថា ខ្លួនបានដាក់ចេញនូវច្បាប់តឹងរ៉ឹងសម្រាប់អ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មផលិតផល និងសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុដែលផ្តោតលើជនជាតិអូស្ត្រាលី ក្នុងគោលបំណងបង្ក្រាបការបោកប្រាស់នៅលើវេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម។
ការផ្លាស់ប្តូរនេះកើតឡើងបន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុន
Meta កាលពីខែតុលាបាននិយាយថា ខ្លួនបានដកការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម៨,០០០ ដែលគេហៅថា "celeb bait" ដែលជាផ្នែកនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងជាមួយធនាគារអូស្ត្រាលីដើម្បីទប់ស្កាត់ការបោកប្រាស់ដែលប្រើរូបភាពរបស់មនុស្សល្បីៗដើម្បីបញ្ឆោតអ្នកប្រើប្រាស់ឱ្យផ្តល់ប្រាក់ដល់គម្រោងវិនិយោគក្លែងក្លាយ។
Meta បានប្រកាសថា
ឥឡូវនេះអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនឹងត្រូវបានតម្រូវឱ្យផ្ទៀងផ្ទាត់អ្នកទទួលផល
និងអ្នកបង់ប្រាក់របស់ពួកគេ
រួមទាំងលេខអាជ្ញាប័ណ្ណសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុអូស្ត្រាលីរបស់ពួកគេ
មុនពេលពួកគេអាចដំណើរការការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មសេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ។
លោក Will Easton នាយកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុន Meta ANZ បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថា «ការណែនាំនៃការផ្ទៀងផ្ទាត់អ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មហិរញ្ញវត្ថុ
គឺជាជំហានបន្ថែមដ៏សំខាន់មួយឆ្ពោះទៅរកការការពារប្រជាជនក្នុងប្រទេសអូស្ត្រាលី
ពីអ្នកបោកប្រាស់ក្នុងសម័យដ៏ទំនើបនេះ»។
គួរបញ្ជាក់ថា កាលពីខែមុន រដ្ឋាភិបាលអូស្ត្រាលីបានទម្លាក់ផែនការពិន័យក្រុមហ៊ុនប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយតាមអ៊ីនធឺណិតរហូតដល់ ៥% នៃប្រាក់ចំណូលសកលរបស់ពួកគេ ដោយសារការខកខានក្នុងការការពារការផ្សព្វផ្សាយព័ត៌មានមិនពិតតាមអ៊ីនធឺណិត៕
Post a Comment